2008-10-29

Windows 7

Microsoft heeft op zijn Professional Developers Conference (PDC) in Los Angeles Windows 7, de opvolger van het huidige besturingssysteem Windows Vista, voorgesteld. De officiële lancering zou pas voor 2010 zijn.[bron]


Dit gaat een einde brengen aan het oneindelijke Longhorn-Vista verhaal. Gezien het feit,
  • dat Windows XP in oktober 2001 released werd,
  • Windows Vista in januari 2007,
  • en Windows 7 al kerst 2009 op de planken zal liggen
heb ik besloten, voor mijn nieuwe PC, die ik na de verwachte prijsdaling januari/februari 2009 wil kopen, Vista over te slaan en nog voor een tijdje mijn oude XP-licentie te gebruiken. Security patches voor XP worden door Microsoft aangeboden tot april 2014! Een pc van 2009 kan ik in 2010 of 2011 nog steeds naar Windows 7 upgraden en dan met twee besturingssysteem werken.

Achja, Windows XP is op het moment het beste besturingssysteem voor PC's van Microsoft, en Windows 7 word het betere Vista.




No comments:

Post a Comment